Τις προάλλες είχα βγει με κάτι φιλαράκια. Υποσχέθηκα στην γυναίκα μου ότι θα είμαι σπίτι τα
μεσάνυχτα, όμως με καλή παρέα και μπόλικες τεκίλες, η ώρα περνάει χωρίς να το καταλάβεις.
Έτσι, εντελώς λιώμα έφτασα στο σπίτι κατά τις 3 το πρωί. Με το που κλείνω την πόρτα, ακούω
το ρολόι με τον Κούκο να χτυπάει την ώρα ... Αμέσως συμπλήρωσα άλλα 9 "κου-κου" και
πήγα ευχαριστημένος για ύπνο.
Το πρωί, η γυναίκα μου με ρώτησε τι ώρα ήρθα και φυσικά της είπα "τα μεσάνυχτα".
- Α, ωραία, πέρασες καλά? Σήμερα θα πρέπει να πάμε να πάρουμε και ένα άλλο ρολόι με κούκο,
γιατί αυτό που έχουμε χάλασε ...
- Μπα, την ρώτησα, τι έπαθε αυτό?
- Να, χτες το βράδυ ο κούκος χτύπησε τρείς φορές, είπε "σκατά, την γ @ μήσαμε", χτύπησε άλλες τέσσερεις,
καθάρισε τον λαιμό του, χτύπησε άλλες τρεις, έβηξε, χτύπησε άλλες δύο, σκόνταψε επάνω στο τραπεζάκι κι έκλασε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου