8.12.10

Έχεις εξομολογηθεί τώρα τελευταία;

 >> Συζητούσαν δυο φίλοι και κάποια

>> στιγμή λέει ο ένας στον άλλον:

>> 

>> - Έχεις εξομολογηθεί τώρα

>> τελευταία;

>> 

>> - Πού το θυμήθηκες τώρα αυτό ρε;

>> 

>> - Ε, πώς! Εγώ θα σου πρότεινα να

>> πας.

>> 

>> - Δε θά'σαι καλά ρε! Από το

>> δημοτικό έχω να πάω.

>> 

>> - Ε, νά! Σου το ζητάω σαν χάρη. Να

>> απασχολήσεις για λίγο τον παπά,

>> γιατί θέλω να πάω με την παπαδιά.

>> 

>> - Πες το ντε! Αν είναι έτσι, να

>> πάω.

>> 

>> 

>> 

>> Και πήγε. Κι όλο θυμόταν και

>> κάποια άλλη αμαρτία, κι άλλη, κι

>> άλλη.

>> Αλλά κάποια στιγμή δεν άντεξε:

>> 

>> - Παπά μου, τώρα που

>> ξεμολογιέμαι, διαπράττω και νέα

>> αμαρτία.

>> 

>> - Τι εννοείς τέκνον μου;

>> 

>> - Ε, νά! Κάνω πλάτες στον φίλο μου

>> και σε καθυστερώ για να πάει

>> αυτός

>> με την παπαδιά σου! Ήμαρτον!

>> 

>> Και ο παπάς ήρεμος:

>> 

>> - Η γυναίκα σου ζει;;;

>> 

>> - Ναι πάτερ μου!!!

>> 

>> - Τρέξε γρήγορα σπίτι σου τέκνο

>> μου...γιατί η παπαδιά έχει

>> πεθάνει εδώ

>> και 2 χρόνια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου